lørdag 14. november 2015

✻ Tova Mariusvotter ✻

 Her har det i det siste gått i tovede Mariusvotter.
Det er nok ikkje berre her hos meg det gjer det om dagen, ser ei liten eksplosjon av desse på
nettet, blogger, instagram... 
Så kjekt å sjå alle dei fine fargevariantane som vert til rundt om i det ganske land.
Vottane er greie og kjappe og ein blir ikkje så lett lei når ein kan variere i fargar. 
Eg strikkar i originalgarnet "Fritidsgarn" frå Sandnes, og der er det maaaange fine fargar å velge i.
Dei gule over her er dei som er brukt i Sandnes si oppskrift, ein fargekombinasjon eg aldri haddde kome på sjølv, men dei er jo berre så fine, så eg måtte prøve dei òg ツ


 Desse lyseblå var dei første eg laga, men med toving er det aldri godt å vete 
heilt kva som kjem ut av maskina...  
Dei vart litt hardt tova, og vart litt små i størrelsen. 
Då hadde eg ei dongerishorts i lag med, på langprogram og 40 grader, 1400 omdr sentrifugering.
Så på neste forsøk gjekk eg for kortprogram, 40 grader, 1000 omdr, og istaden for dongeriplagg vart det ein tennisball i lag med. Då vart resultatet bra, hurra!!
Men eg ser og at at dei forskjellige fargane kan tove litt ulikt. 
Til eksempel var dei grå og gule vottane tova i samme vasken og dei gule krympa meir i breidda enn dei koksgrå....men det var forsåvidt greit sidan dei grå var strikka med største
 lengde og tenkt til herre ツ 

 Mønsteret er frå Sandnes Garn og ligg gratis på nett
♥ Ha ein fin helg ♥


8 kommentarer:

  1. Oi, her var det veldig mange fine par med mariusvotter! Alle fine, på hver sin måte! Jeg tovet også votter i dag, og pustet lettet ut når jeg åpnet maskinen - det er alltid like spennende, nesten risikosport. Fikk to par damevotter :) Jeg tover med to par badehåndklær på vanlig 40 graders vask, 1200 omdreininger.

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter og fargekombinasjoner, og fine bilder! Har lyst til å strikke disse jeg også, så takk for tovetips :)

    SvarSlett
  3. Det ble jo riktig mange tilslutt jo! Kjempefine alle sammen, men jeg likte fargekombinasjonen på de blå aller best. Også var de hvite utrolig fine....;) Jeg fulgte toveprosessen din på facebook, og tro meg; been there, done that! Det er ikke enkelt å tove, men øvelse gjør mester!
    Ønsker deg en god onsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Jeg likte fargekombinasjonen du har valgt på de som er på det første bildet, høyre side utrolig godt!! Kan jeg spørre hva de fargene heter? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for fin tilbakemelding! Fargene er koksgrå, maisgul og kvit, alle frå Fritidsgarn :)

      Slett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Sukk, disse vottene! Så nydelige farger og kombinasjoner. Strikker en del slike, men jeg og tovingen er ikke helt enige. Strikker samme str men det kommer ut ulike str etter toving. Like spennende hver gang.. ^_^

    Regner med at strikkepinnene går seg varme selv om det ikke står så mye her i bloggen nå i disse dager? Julegavestrikk?? :))

    PS - om du har tid til å strikke i disse førjulstider, så har jeg en giveaway - kanskje du kan bli den heldige vinner av litt deilig garn & kakao? ^_^

    Ha ei flott ny uke, Anita! :)
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Hei! Dette kommer kanskje litt sent, men jeg lurer på hvilke farger det er på vottene til venstre på første bildet?

    SvarSlett