onsdag 7. august 2013

Kroatia - Primosten

Lenge sida det har vore oppdatert noko her no!
Det skyldast ferie og at vi bla har vore på ein fantastisk fin tur til Kroatia!
Øvste bilde er frå kvelden vi kom og synet som møtte oss når
vi kom køyrande til Primosten, der vi skulle bu!
Gjett om vi vart imponert!
(om du klikker på bilete, får du dei større og kan bla igjennom)

-og Primosten skuffa ikkje!
Det var ein utruleg idyllisk plass og vi berre storkosa oss!
Primosten ligg ca ein time nord for Split.
Advarsel: Her kjem eit bilderas! :)

Stranda, var litt spent på kva eg synast om stein og ikkje sand,
men det var jo berre utruleg praktisk!

Kontrastar...

Utanfor leiligheten vår.





Når ein ikkje har med seg bok på stranda, kan ein 
jo lage litt mosaikk i staden...

På køyretur til ein plass litt frå der vi budde; Rogoznica



Her er vi i Trogir

-Trogir-

-Trogir-

Tilbake på Primosten









Det var nokre FANTASTISKE solnedgangar!

Kyrkjegarden, som var utruleg flott!

Primosten; ein nydeleg plass, vi kjem heilt sikkert tilbake!

5 kommentarer:

  1. So fantastisk flott da va der Anit, da paradiset :-)

    Klem
    Karianne :-)

    SvarSlett
  2. Heeelt fantastisk å se !!
    Nydelige bilder og eg får lyst å reise med en gang.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. Vel overstått ferie! Så fantastiske bilder:-) du kan virkelig å fange stemningar...Det er gode minner å ha med når ein skal tilbake til kvardagen. Takk for titten ;-)

    SvarSlett
  4. Mmmm, nydelige feriebilder. Litt mer feriestemning enn det jeg har i pissregnet i dag, he-he! Har aldri vært i Kroatia før, men det er et land jeg er mer og mer interessert i å reise til. Neste litt Hellas-aktig, men likevel annerledes. Fantastiske bilder fra ferien deres. Herlig stemning og flotte steder. Artig med de smale gatene og steinhusene, idyll :D

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg. Jeg har hatt litt ferie fra livet på nett i sommer, bare blogget litt innimellom. Har litt å ta igjen ;) Kjekt at du likte kjolen, syns den var litt spesiell. Snuppa mi liker den veldig godt og passer veldig bra til henne. Vittig at du skrev at du fikk pippistemning, for jeg har nemlig en pippigenser på pinnene. Ikke til henne, men til meg!!! O_O Jupp! Litt kjedelig prosjekt må jeg innrømme, men det skal bli en myk og god kosegenser.. Tenkte ikke over at det ville bli sånn dilldall med den enkle halsen der... La gå med det, skal nå bli ferdig. Passer til høst og vinter også, hihi!

    Nyt resten av sommer'n Anita! Regner med at spøtet ikke har ligget i ro hos deg heller i sommer ^_^

    Stor klem,
    Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Så mange herlige feriebilder! Ser ut som at dere hadde en flott tur. :) Vi skal muligens til Kroatia i sept/okt. Gleder meg!

    SvarSlett