mandag 11. februar 2013

Mappe til strikkepinnane


Har laga meg eit etui til å ha strømpepinnene i. Har lenge hatt ein plan om å lage meg eit
nytt slik, ja NYTT, for eg har faktisk eit frå før som eg lagde i min pure ungdom, og det er ikkje 
spesielt lekkert...hi-hi....Skulle vel eigentleg ha hatt eit bilde av det òg, 
men no er det for seint...(pjuh!) :)
Det har vore i bruk til no, men berre i ein skuff, og stort sett oppslått berre slik at pinnane låg i ro.
Det var ikkje stiva av med dobbelt lag stoff og vliselin inni, så dette vart mykje betre.
Fann fram noko restestoff og kom nesten i vårstemning!
(Det er -12 ute så det går nok fort over!)


Eg lurte litt på om eg skulle ha knyting rundt eller borrelås, men enda på denne patenten med ein knapp og eit strikk. Ikkje noko krøll med knyteband som heng og sleng eller borrelås som set seg fast i strikktøyet... Vart i grunnen godt fornøgd med denne løysinga, praktisk at strikken justerer seg sjølv alt etter kor mange pinnar som ligg i.

Eg skal lage meg eit til, til dei litt tjukkare pinnane, det er jo slett ikkje alle pinnane som 
har fått plass her. Og når ein er på farten og skal ha med seg to eller tre sett med strømpepinnar i 
veska er det nok praktisk med ei lita utgåve, så det spørs om ikkje det skal syast òg!
Og så skulle eg hatt eit eige nett eller liknande til sjølve strikketøyet....
hm...her ballar det visst på seg =)


Vel-vel, får vel tilbake til snuppa som har vore heime med feber og vond hoste/hals i dag!
Har stort sett gått i ein-eller-anna "Channel" på tv, kortspill, varm solbærsaft, 
ligge-rett-ut-på-sofaen, og strikketøy på mor...


5 kommentarer:

  1. Kjempeflott etui! Og skikkelig vårstemning over det ja, herlig :)
    Og så klart må man ha ett ekstra etui og ett reise-etui ;)

    Ha en fin tirsdag
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempesmart etui og lekre fargar! blir glad av å sjå slike herlege fargar :))
    Ynskjer god betring i heimen!!

    Mariann

    SvarSlett
  3. Utrolig lekkert etui til stikkepinner du har laget - nyyydelig!!

    Fortsatt fin dag til deg :)

    SvarSlett
  4. Herlig etui i friske gladfarger. Smart og praktisk er det også. Flinke du! Skjønner godt at ulike behov melder seg i forbindelse med denne ene strikkepinne-mappa. Det er som med alt annet, man innser plutselig alt man OGSÅ trenger når det ene er ferdigstilt, haha ^_^

    Lykke til med videre syprosjekt og andre kreative krumspring. Nydelige bilder av vinter og ikke minst av søte snusken også, hjelp hvor tiden går. Hun er jo snart voksen, hehe!

    Ha en herlig dag!
    Klem, Eli Kristin

    SvarSlett
  5. Kjempeflott! Et slik må jo være et must for enhver strikker! Jeg har x antall pinner, men finner de aldri når jeg trenger de og må stadig kjøpe nye.

    SvarSlett