onsdag 9. januar 2013

Vinterdis

 I dag har eg hatt fri og var fast bestemt på at eg skulle ta med meg kamera når eg skulle ut.
Det letta heldigvis litt med regn i dag, men det er ganske så grautete tåkedis ute, så det såg ikkje så lovande ut for fotografering. Men det er rart med det, det er som oftast noko å ta bilete av likevel...




 Sheela var sjølvsagt med
Men ho gjorde det ikkje enkelt å ta bilete og halde kamera i ro, når ho plutseleg rykka i bandet, 
og alt på biletet var plutseleg litt uklart kan ein seie....





 Juletreet vårt flytta ut frå stova i går, og har visst fått seg ein mellomstasjon i hagen...


Vart litt varierande fargar alt etter instillingar på kamera i dag.
Ha ein fin dag!

3 kommentarer:

  1. Ser du har kosa deg i dag ja :o) masse flotte bilete, du er kjempeflink! Alle bilda var superfine, men bilete nr 2 var berre lekkert!
    Ha ein fin kveld, snakkast i morgon :))

    SvarSlett
  2. Hei og godt nytt år.
    Må bare fortelle deg at min datter har funnet fram til den Osloanorakken du strikket i fjor vinter og ville gjerne ha en akkurat sånn til sin lille 1-åring. Den er jo kjempefin i de fargene, så jeg forstår henne og da skal jeg selvsagt lage en slik.
    Flotte bilder du har tatt.
    Hilsen Tone B=)

    SvarSlett