tirsdag 8. januar 2013

Frem fra glemselen....

 Eg har sete å rota litt i bilete på pc'en, og fann nokre haustbilete som var vekkgløymd....
Synast dei var for fin til det...
Dei to fyrste er teken rett utan for jobben min i haust.
(Teken med mobilkamera,  retta litt på kontrasten)



 Dei neste er tekne  i nærområdet  vårt. Hausten i år bydde på utruleg flotte fargar




I morgon har eg fri og håpar på opplettsvêr, då har eg ein plan om å ta med 
meg kamera ut på oppdagelsesferd igjen...
Ha ein fin kveld :)

3 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder! Jammen har vi mye fin natur;)

    SvarSlett
  2. Åh ja de var virkelig for vakre til å bli avglemt :))
    Nydelige bilder....Tenk å ha en slike fine omgivelser rett utenfor jobben :)

    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Knallfine bilete, det øverste er berre heilt spesielt og fantastisk både i fargar og lys!! Heldige du som har fri i dag, håpar veret blir bra og at du får kosa deg ute med kameraet. Kooooos deg :)

    Mariann

    SvarSlett