lørdag 8. januar 2011

Ut med julen



 Julen er på vei ut av huset hos oss, bort med rødfarger og på plass med roligere farger
og selvsagt HVITT..... :)






                  "Hva er livet uten vennskap?
       Det er som himmelen uten 
       stjerner og uten sol...."








 Et par nye planter fikk være
med hjem i går... og julestjernene fikk "fyken"....











           "La oss være takknemlige mot
     mennesker som gjør oss glade;
     de er elskverdige gartnere
     som får vår sjel til å 
     blomstre."  
                  Marcel Proust.
 



             "Vennskapets språk er ikke
         ord, men betydning" 









 Lerkegreinene skal få pryde stuen leeeenge....
De blir ikke kastet ut, er så glad for at 
snille Karoline skaffet meg en flott grein! ;)



     


              "Den fineste pynten som kan
                smykke et hvilket som helst 
      hjem er vennene som besøker
                  det."






  Litt annet enn julestjerne og granbar ja.....





Snømannen er ikke så julete, så den får bli litt
til....Her snør vi snart ned, så snømann passer perfekt! 










                "Når du har vennskap,
       har du alltid noe 
       verdifullt" 
















  Denne nydelige skålen fikk jeg til jul av min gode 
kollega og venn, Mariann. Den ble jeg kjempeglad
for, den er bare sååå fin!


















Såg disse koppene på en butikk i går, syntes de var veldig fine, men tenkte; nei kan da ikke kjøpe flere kopper.....
Idag angret jeg selvfølgelig på det.....
......og det gikk det selvfølgelig an å gjøre noe med........
Så i dag troppet jeg opp på butikken.....Kan jo begrense
meg til et par stykker......
Men oppdaget at de også hadde èn igjen som det stod kaffi på, 
så da ble det en til..... :) 






           "Det finnes ikke noe større
     to venner kan gjøre for
     hverandre enn simpelthen
     å være hverandres venn."



Fikk en veldig fin liten bok til jul av en venn, 
den heter "Tusen veier til vennskap" og er en sitatbok. Derfor de fine "vennesitatene" i innlegget idag.... :))))


Ønsker alle mine "blogg-venner" en kjempefin helg! 

Klem, Anita ;) 

(Tekstene i innlegget idag levde visst litt sitt eget liv....og plasserte seg 
litt i hytt og pine.....)

1 kommentar:

  1. Ååå så masse go'bitar du har pynta heimen din med! De sink husa er berre så nydelige!!

    klem,
    jorunn

    SvarSlett