fredag 26. mars 2010

Påskekos....

Her for litt siden fikk jeg forespørsel fra min tanteunge (2år)
i Ålesund, om jeg kunne lage Blånisselue til henne (storesøstra
har fått før nemlig, og det er litt urettferdig at bare hun har...)
Så klart kan ikke tante si nei til det!!! Det får da være grenser! =)
Så selv om julestemningen for lengst er over, var det bare å
troppe opp på nærmeste garnforretning og be om blånissegarn...
Huen er nå ferdig og sendt til snuppa, som forresten ble vel
fornøyd, og i lag med forsendelsen måtte det jo følge litt
påskekos.....
Det ble en papirpose til hver, pyntet med påskefarger og fylt
med godteri ;)
Stempler er fra Hänglar & Stänglar fra våren 2009. Som vanlig
malt med Distress.

Ønsker alle en herlig start på Påsken!!
Klem, Anita ;)

4 kommentarer:

  1. Ååå så herlige gaveposer! Nydelige vårlige farger og så nydelig malt! Herlig med blånisse lue ønske også!! Klart tante må gjere likt!! =D
    Ønsker deg en riktig god påske!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte gaveposar i herlege vårlege fargar. Kjempeflink er du:)

    God påske til deg:)

    Ann Kristin

    SvarSlett
  3. Your easter-bags are soooo sweet Anita!
    I love the soft coloring and the lovely details.
    Have a nice weekend
    Hugs, Swantje x

    SvarSlett
  4. Så flott lue og påskeposer Anita! Det ble ingen påskekort e.l. på meg i år, men nå skulle jeg nesten ønske at jeg hadde gjort det. Posene ble riktig så flotte, stor stas å få noe slikt i posten fra tanta :D

    Ønsker deg & dine ei fortsatt flott påske!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett