tirsdag 5. januar 2010

Sukkersøtt, utfordring #66

Her er mitt siste bidrag denne omgangen hos Sukkersött,
som har hatt gående utfordringer i desember med
leveringsfrist 6/1-10.
Denne utfordringen går ut på å delta med noe man har laget
til en god kortlagervenn.
Denne gaveposen ble laget like før jul til min gode kortlagervenn;
Mariann, med takk for koselige stempelstunder i året som
har gått. Den var selvsagt fylt med litt stæmpelstæsj ;)
Stempel er Tilda fra Magnolia sitt julekit, malt med Distress.
Kakeformene er fra Papirloftet.

Ha en fin kveld, klem, Anita ;)

2 kommentarer:

  1. For en utrolig søt gavepose, kan tenke meg denne ble godt mottatt! :)

    Tusen takk for at du er med på utfordringen! Vinneren blir trukket i morgen, så følg med.. :)

    Gode tanker fra Marte

    SvarSlett
  2. Gåveposen blei veldig godt mottatt!! Den er nydelig og står i stova til pynt! og innhalde gler eg meg til å bruke!!:) Har mala eit par stykker allereie..

    SvarSlett