onsdag 5. august 2009

Jubileumsutfordring #3

For å komme litt i kortmodus etter ferien, fant jeg ut at jeg skulle
hive meg rundt å bli med på utfordring hos Sukkersött.
De jubilérer i disse dager og har flere utfordringer gående samtidig.
Denne passet det perfekt å starte opp igjen med, ikke mange
kravene, men; "Lag ditt fineste kort med noe du har dilla på...."
Blomster og sommerfugler er en liten "dille" hos meg i sommer =)
Og så bare elsker jeg HJERTER..............
Detaljer......

Papir er Angelique Collection, Wing. Sarah Kay stempel, malt
med Distress. Prima roser, de var hvite, er malt litt med Distresss.
Sommerfugler fra Karen Marie klipp, hatt på litt glitter.
Limt på perlesnor, hjerte er fra Panduro.

Ha en fin kveld! Klem, Anita ;)

6 kommentarer:

  1. Så lekkert! Nydelig farger og pynt!

    SvarSlett
  2. What a beautiful card Anita,i love the image and papers.

    hugs Riet.x

    SvarSlett
  3. Åååå nydelig nydelig! så vakre farger og lekre detaljer! Nydelig fargelagt også!

    Berre oss stemplere klarer å sjå fram til høst, mørketid og regntid!!! =D

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  4. Å fy søren så lekre kort du lager. Super imponert :)

    Jeg bruker lightroom å redigere bildene mine i og ha en del presets jeg har lastet inn som jeg ofte også bruker på bildene mine ;)

    SvarSlett
  5. Så utruleg mykje fint du har laga Anita:)Eg kjem nok til å kikke innom her av og til ja :)

    SvarSlett
  6. Åh, så nydelig kort!! Herlige farger! Jeg har akkurat fått meg det stempelet der, det er sååå søtt..gleder meg til å bruke det! Stempelhilsen fra Cesilie :)

    SvarSlett