tirsdag 24. mars 2009

Endelig på nett igjen!!!!!!

Neida, jeg har ikke gått under jorden!!! Men har vært uten tilgang til
blogger.com i en uke nå!! Og det aldeles UFRIVILLIG!!!!!
Det har vært en tøff uke nå som jeg har blitt helt avhengig....*knis*...
Jeg kom meg innpå ALLE andre sider på nettet, men selvfølgelig ikke
den VIKTIGSTE! Nettleverandør hadde selvfølgelig ingen forklaring
eller skyld i problemet.....Men etter x-antall telefoner til dem, og
forsøk på å gjøre alt, samt å plage alle venner og kjente som kan
noe om data....måtte nettleverandøren vår tilslutt innrømme at
det var hos dem at feilen låg! Typisk!!!!!!
Har sett at andre har fått lagt ut mye fint i denne perioden, og det er
mange jeg skulle lagt igjen kommentarer til, dere er så flinke!
Men det har altså ikke vært mulig, men håper jeg nå får kommet
sterkt tilbake =)
Men selv om jeg har irritert meg grønn, har jeg IKKE sittet med
hendene i fanget....
Har fått laget litt forskjellig så jeg får legge ut sånn litt etterhvert...
Så har jeg også fått mitt nye, etterlengtede leketøy i hus;
digitalt speilreflekskamera, Nikon D90 ! HURRA!
Snakk om leketøy! Gleder meg virkelig til å bli bedre kjent med
det, og få ta mange fine bilder fremover=) =)

Ha en fin blogg-kveld! Klem, Anita =)

2 kommentarer:

  1. Da får jeg være den første til å ønske deg velkommen tilbake i det gode selskap! Skummelt å tenke på hvor avhengige en blir ja....
    Lykke til med det nye leketøyet ditt, her kjører vi Canon. Men Nikon er visst veldig bra også.
    Gleder meg til å se kreasjonene dine fremover :o)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Hei Anita:-)

    Gratulerer med nytt kamera!!
    Skal bli kjekt å se hva du får ut av det:-)
    Sier som Rita; det er skummelt å tenke på hvor avhengi vi er av å være på nettet......
    Jeg har hatt ett "frivillig" opphold fra bloggen min i en uke for å gjøre ferdig div. og nå har jeg nærmest abstinens etter å være her; å få utløp for kreativitet og blogg-hoppe rundt omkring for å se hva andre har laget siden sist!!

    Ha en fin dag!

    Klem,
    Astrid

    SvarSlett